Sila login

ID

Kata laluan

Pendaftaran

mr_g0104

mr_g0104 - Blog

mr_g0104 halaman | Semua blog

Diari Seorang Guru (Bhgn 1)

2011-Jan-18 17:19

Abang hassan bekerja sebagai pegawai polis yang bertugas di pantai timur negeri cik siti wan kembang. Dia telah ditawarkan berkursus untuk kenaikan pangkat di Kuala Lumpur selama 2 minggu. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hassan untuk menjalani rawatan mengurut batang zakar nya supaya lebih besar dan panjang serta tahan berjimak. Kawan baik nya telah memperkenalkan dia dengan bomoh indonesia yang handal dalam bab-bab macam tu. Apatah lagi ketika ini isteri nya sedang berpantang kerana melahirkan anak mereka yang ke 5.

Mengikut pengalaman kawan nya yang sudah pun mendapat rawatan dengan bomoh tersebut memang cukup berkesan dan menjadi. Diri abang hassan memang tiada kurang nya, walaupun usia hampir menjangkau lewat 40 an tapi tenaga masih kuat maklumlah kerja sebagai polis, stamina sentiasa kena jaga. Batang zakar yang bersaiz orang asia yang rata-rata berukuran 5 inci itu   dirasakan tidak puas untuk mengongkek burit bini nya. Lantaran kerap menonton filem blue mat salleh, keinginan untuk memiliki saiz zakar berukuran mat salleh meluap-luap dalam diri nya, biar isteri meraung da mengerang serta terkapar kepuasan bila dibedal dengan batang zakar nya nanti.

Setelah seminggu lebih  menjalani proses urutan dan rawatan dengan bomoh tersebut, memang ada perubahan pada zakar abang hassan, kalau dulu  panjang nya hanya 5 inci kini mencecah 8 inci dan ukur lilit nya sebesar buah timun dengan kepala zakar yang mengembang berkilat. Setelah melihat kepada perubahan pada zakar nya kini timbul keinginan yang meluap-luap untuk bersetubuh dan mahu mencuba keupayaan zakar nya kini. Namun begitu isteri nya masih lagi dalam proses pantang, mahu dicubanya pada pelacur nanti bersalahan dengan etika nya sebagai pegawai polis, kalau kena tangkap nanti kena buang kerja. lama juga abang hassan memikirkan siapa yang akan menjadi sasaran nya nanti. Akhir nya dia teringatkan  sepupu isteri iaitu cikgu zakiah yang tinggal di bangi malahan baru saja berkunjung kerumah mereka pada musim cuti sekolah bulan lepas. Dia sebenar nya sudah lama menyimpan keiginan untuk menikmati tubuh cikgu zakiah yang mantap dan solid itu kerana pandai menjaga tubuh nya. Tak hairanlah suami cikgu zakiah yang merupakan penyarah universiti hampir setiap malam membedal tubuh kecil molek itu sehingga melahirkan 4 anak. Cikgu zakiah lebih muda daripada isteri nya dan rupa paras serta bentuk badan juga jauh lebih menawan daripada isteri nya. Abang hassan teringat suami cikgu zakiah sedang menjalani kursus sambil membuat penyelidikan dengan universiti di jepun selama 1 bulan, sebagaimana diberitahu oleh suami nya ketika berkunjung ke ruam nya tempoh hari.

Keakraban cikgu zakiah dengan isteri abang hassan dan diri nya macam adik beradik , kalau bergurau atau bersembang memang tiada batasan tanpa menyimpan apa-apa perasaan. Sebab itulah isteri nya tidak menaruh syak wasangka atau cemburu ketika dia bersembang atau bergurau dengan cikgu zakiah, walau pun kadang-kadang gurauan dan sembang-sembang pasal seks dan rumah tangga,namun ianya habis begitu sahaja tanpa menyimpan sebarang perasaan antara kami.

Namun begitu kali ini abang hassan terpaksa mengubah tanggapan dan persepsi tersebut. Nafsu seks nya yang meluapluap ketika ini memerlukan tempat untuk disalurkan. Abang hassan tidak mempunyai ramai kenalan wanita, hanya cikgu zakiah sahajalah tempat nya mengadu sebarang masalah daripada masalah biasa hinggalah masalah di atas katil. Cikgu zakiah pula jenis yang open minded dan sanggup mendengar segala permasalahan abang hassan. Begitu juga denag cikgu zakiah, abang hassan lah tempat dia mengadu dan meluah kan perasaan nya kalau dia berdepan dengan masalah yang serupa.

Kali ini abang hassan bertekad untuk menguji keupayaan zakar nya pada tubuh cikgu zakiah. Lubang burit cikgu zakiah akan dijadikan sasaran untuk menerima tusukan pertama dan menguji keupayaan zakar nya ini. Inilah peluang untuk melaksanakan impian nya untuk menikmati tubuh sepupu isteri nya itu. Untuk mencapai impian nya tersebut dia telah merancang beberapa strategi antara nya menggunakan ubat perangsang nafsu perempuan yang diperolehi nya dari rakan-rakan nya yang memang kaki perempuan. Walau pun rakan-rakan nya bersedia untuk membantu mendapatkan seorang perempuan untuk abang hassan melepaskan hawa nafsu nya, tetapi abang hassan tak sanggup melakukan nya dan memang abang hassan menjaga etika kepolisian nya sebagai pegawai polis. Dia juga bukanlah seorang yang suka berfoya-foya tak tentu pasal. Kalau diikutkan hati nya memang dia tidak sanggup mengkhianati kesetiaan cikgu zakiah terhadap suami nya, tetapi disebabkan nafsu seks yang kini meluap-luap minta dipuaskan, dia akan cuba menggoda cikgu zakiah dengan bantuan ubat perangsang nafsu yang diperolehi dari rakan nya supaya melakukan hubungan seks dengan nya. Sekira nya strategi nya berjaya dapat lah dia memuaskan nafsu nya dengan menyetubuhi cikgu zakiah dan kalau gagal terpaksalah abang hassan menahan nafsu nya sehingga isteri nya habis berpantang. Mengikut pengalaman rakan rakan nya ubat tersebut sangat berkesan jika dicampur dengan air dan diberi minum kepada perempuan hanya memerlukan 10 minit untuk membuat perempuan tersebut terangsang nafsu seks nya, ketika itulah mereka mengambil peluang untuk melakukan hubungan seks dengan perempuan tersebut.

Setelah merangka strategi, malam itu abang hassan bertolak menuju ke rumah cikgu zakiah yang terletak di bangi kira-kira 30 minit perjalanan dari hotel nya.  Kebetulan pula malam itu hujan turun dengan lebat nya, abang hassan akan berpura-pura kereta nya rosak sebagai alasan untuk bermalam di rumah cikgu zakiah. Ketika itulah ubat perangsang nafsu tersebut kan digunakan pada cikgu zakiah, tambahan pula sudah 1 minggu cikgu zakiah ditinggalkan suami nya yang ke luar negara, tentulah gelora nafsu nya juga tinggi. Mengikut perhitungan abang hassan, cikgu zakiah mungkin baru bersih dari haid,  peluang tersebut akan digunakan untuk membuntingkan cikgu zakiah dengan benih nya. Abang hassan memang tahu kitaran haid cikgu zakiah kerana diberitahu  sendiri oleh cikgu zakiah dan haid memang teratur. Begitu juga keinginan nya untuk menimang anak kecil lagi sebelum usia nya mencecah 40 tahun diluah kan ketika menziarahi isteri abang hassan  yang baru melahirkan anak nya. Abang hassan juga tahu cikgu zakiah mengajar sesi petang, jadi dia tidak risau untuk bertandang ke rumah cikgu zakiah malam-malam begini. Lebih kurang dalam 2 km sebelum sampai kerumah cikgu zakiah, abang hassan menelefon cikgu zakiah menceritakan masalah nya yang mengalami kerosakan kereta dan tidak dapat pulang ke hotel nya malam ini. Sebelum itu memang cikgu zakiah mengetahui tentang  abang hassan yang datang berkursus di kuala lumpur dan berkali-kali juga dia mempelawa abang hassan untuk makan tengah hari dirumah pada hari minggu, tetapi disebabkan rasa segan dan kesibukan aktiviti nya abang hassan menolak nya dengan baik. Permasalahan abang hassan itu diterima bulat-bulat oleh cikgu zakiah, 15 minit kemudian dia datang menjemput abang hassan di lokasi kerosakan kereta tersebut. Setelah menelefon trak penunda, kereta abang hassan pun ditarik ke bengkel berdekatan dan hanya dapat dibaik pulih keesokkan hari nya. Abang hassan tak kisah kerana dia tahu dan memang dia sendiri yang merosakkan kereta tersebut.  Tu la abang hassan, malam-malam macam ni orang duduk kat hotel je, ni gatal nak merayau kan dah susah, leter cikgu zakiah. Ala kiah duduk kat hotel tu pun sorang-sorang je, nak juga ada cari teman untuk bersembang, abang pergi rumah kawan abang kat bangi lama tadi, masa balik ni kereta baut hal lah pulak, tapi kira ok lah jugak kereta rosak adalah juga orang yang sudi bersembang dengan abang ni, ujar abang hassan pula. Cikgu zakiah hanya tersenyum. Besok macam mana, tanya cikgu zakiah lagi. Besok abang tak attend lah kursus tu, nak kena settle kereta tu dulu, ujar abang hassan lagi. Kalau macam tu tidur kat sini je lah, nak balik pun dah hampir tengah malam ni, hujan pulak tu ujar cikgu zakiah lagi. Abang fikir pun memang macam tu, tapi segan lah pulak, ujar abang hassan merendah diri. Apa yang nak disegan kan, macam tak biasa dengan rumah ni, lagi pun kita bukan nya berdua-duaan, bibik dan anak saya kan ada ujar cikgu zakiah lagi dengan nada memujuk. Kalau macam itu tak pe lah abang ikut je lah, ingatkan tadi nak pinjam kereta kiah untuk balik ke hotel, ujar abang hassan lagi cuba menyembunyikan niat sebenar nya. Dah makan ke tanya cikgu zakiah bila mereka melangkah masuk kedalam rumah cikgu zakiah. Dah makn dengan kawan tadi, jawab abang hassan ringkas. Kalau macam tu kita pekena kopi panas je la, hujan-hujan begini best juga dapat juga panas kan badan ujar cikgu zakiah lagi. Bagaikan mengikut skrip yang dirancangnya, inilah peluang untuk abang hassan menggunakan ubat perangsang nafsu tersebut. Cikgu zakiah meminta bibik nya menyediakan minuman sementara meraka berbual-bual di ruang tamu. Ketika minuman dihidangkan, cikgu zakiah meminta diri untuk ke dapur, peluang tersbut digunakan oleh abang hassan untuk mencampurkan minuman cikgu zakiah dengan ubat perangsang nafsu yang dibawa nya. Ketika itu zakar abang hassan mula berdenyut-denyut memikirkan habuan yang akan diperolehinya malam nanti. Abang hassan hanya memerhatikan sahaja cikgu zakiah yang keluar membawa sepiring kueh. Susuk tubuh yang gebu dengan kulit yang putih melepak, buah dada yang montok dan pejal serta punggung yang bulat itu akan diterokai nya malam nanti. Tanpa menaruh syak wasangka, sambil berborak kopi tersebut habis di minum oleh cikgu zakiah. Memang betul apa yang diperkatakan oleh rakan nya, setelah 10 minit cikgu zakiah kelihatan mengantuk dan menggelisah. Kalau kiah dan mengantuk pergi lah tidur dulu, tegur abang hassan melihatkan cikgu zakiah berkeadaan sedemikian. Manakala dalam kepala abang hassan pula ligat memikirkan bagaimanakah cara nya untuk mengajak cikgu zakiah untuk melakukan hubungan seks dengan nya malam ini. Entahlah abang hassan ingatkan minum kopi boleh tahan mengantuk tapi lagi mengantuk jadi nya dah la tu rasa semacam je ni, ujar cikgu zakiah lagi. Abang hassan nak tidur kat mana, bilik bawah boleh dan bilik kat atas pun boleh, kalau kat bawah bilik anak perempuan saya tu kosong, kat atas bilik anak lelaki saya pun kosong ujar cikgu zakiah lagi. Biar abang tidur bilik arif je lah, segan pulak nak tidur bilik sarah tu, jawab abang hassan yang masih menyembunyikan niat sebenar nya kerana dia tahu bilik arif bersebelahan  dengan bilik utama yang menjadi bilik tidur cikgu zakiah. Cikgu zakiah menyuruh bibik nya menyediakan dan mengemas tempat tidur untuk abang hassan.  Malam ini hanya anak perempuan nya yang ke 2 sahaja ada di rumah yang lain nya bersekolah di asrama penuh. Setelah bilik dikemaskan, cikgu zakiah berpesan kepada bibik nya supaya mengunci semua pintu, lalu mempelawa abang hassan untuk naik ke tingkat atas.  Abang hassan hanya mengekori cikgu zakiah sambil merenung punggung nya yang bulat itu. Ketika melangkah anak tangga cikgu zakiah telah tersadung dan hampir terjatuh, tapi mujurlah abang hassan sempat memegang nya untuk menghalang tubuh cikgu zakiah daripada terjatuh. Kesempatan tersebut digunakan oleh abang hasan untuk menyentuh buah dada cikgu zakiah yang montok dan pejal itu. Ianya tidak dihalang oleh cikgu zakiah. Ish abang hassan ni, pandai je ambil kesempatan ye, tegur cikgu zakiah yang tesipu-sipu. Abang hassan melepaskan tangan nya daripada tetek cikgu zakiah. Tu la kalau melangkah tu biar lah berhati-hati, tau la tengah mengantuk tu, nasib baik abang terpegang kat atas je kalau terpegang yang bawah tu, lagi haru jadi nya ujar abang hassan sambil tertawa kecil. Ish abang hassan ni dah mula nak menggatal ye, ujar cikgu zakiah sambil mencubit punggung abang hassan. Ketika itu zakar abang hassan mula menegang.

Cikgu zakiah mengekori abang hassan hingga ke dalam bilik anak nya. Setelah dilihat semua kelengkapan  untuk abang hassan mencukupi, dia meminta diri unutk ke bilik nya. Abang hassan melihat punggung padat dan bulat cikgu zakiah dengan penuh kegeraman ketika cikgu zakiah membetul kan selimut yang disedia untuk nya lalu dengan selamba dia menggosok-gosok batang zakar nya yang kini menegang sepenuh di depan cikgu zakiah. Tergaman cikgu zakiah melihat kelakuan abang hassan tersebut. Batang abang menegang lah kiah, mungkin sebab terpegang tetek kiah tadi kot, ujar abang hassan selamba. Tu la abang hassan buat perangai gatal lagi, yang dok pandai ramas tetek kiah tadi sape suruh, kang dah susah kalau macam ni, ujar kiah pula cuba mengawal diri nya sambil menghulur kain pelikat kepada abang hassan. Salin seluar dengan kain pelikat ni, nanti tidur selesa sikit, ujar cikgu zakiah lagi. Tadi tu nasib baik terpegang tetek kiah aje, kalau terpegang burit kiah tadi mahu terpancut air mani abang ni, ujar abang hassan cuba menggoda kiah dengan sembang hangat nya. Ishh abang hassan ni lucah betul, ujar kiah pula tersipu malu-malu. Beginilah keadaan nya kiah kalau dah kemarut sangat nak bersetubuh, gian dah naik sampai kat kepala bila dah lama sangat  tak dapat lubang burit ujar abang hassan tanpa segan silu berterus terang dengan niat untuk menggoda cikgu zakiah supaya bersetubuh dengan nya, kerana dia tahu cikgu zakiah kini terangsang akibat ubat yang diberikan. Ala abang hassan, kak sal tu cuma seminggu saje lagi berpantang, lepas tu abang balun lah puas-puas burit kak sal tu ujar cikgu zakiah yang juga tak mahu mengalah dengan topik yang dibualkan. Sememang nya antara dia dan abang hassan sudah terbiasa bergurau dan bersembang topik-topik lucah ni. Ye la kiah nak tunggu seminggu tu la rasa macam nak meletup kepala pelir abang ni, ujar abang hassan pula. Dah sebulan lebih air mani abang terperam ni gian nya dah naik sampai kepala dah, kalau tak lepaskan boleh migrain abang dibuat nya ujar abang hassan lagi. Cikgu zakiah hanya tersenyum mendengar celoteh abang hassan tersebut, niat untuk ke bilik tertangguh seketika. Nak kiah tolong lancapkan ke sampai terkeluar air mani abang tu, ujar cikgu zakiah dalam nada bergurau dan menggoda. Ala kalau setakat guna tangan, abang pun boleh  buat sendiri, masalah nya sekarang abang tengah gian sangat ni nak merasa burit ni, kalau dengan tangan mesti tak puas punya, kalau macam ni mesti nak kena dengan lubang burit jugak ni baru puas, ujar abang hassan dalam nada merayu sambil menggosok-gosok batang zakar nya yang mencanak keras disebalik kain pelikat yang dipakai nya. Merah padam dan tersipu-sipu cikgu zakiah mendengar permintaan dan rayuan abang hassan tesebut. Kiah abang merayu dengan kiah, bukan nya niat abang untuk mengambil kesempatan, abang memang sayang dan respect kat kiah macam bini abang juga, tapi malam ini dan dalam keadaan macam ini, kiah saja lah yang boleh melegakan nafsu abang yang meluap-luap ni, bagilah peluang kat abang untuk melepaskan nafsu syahwat abang ni dengan tubuh kiah malam ini saja, tolonglah kiah abang sungguh-sungguh merayu ni, bagi lah peluang abang untuk bersetubuh dengan kiah malam ni, ujar abang hassan  dengan nada merayu dan muka kesian nya. Kiah bukan nya tak sudi nak tolong abang hassan, tapi dalam bab nak bagi tubuh kiah kat abang hassan malam ni, kiah tak berani lah abang, nanti rasa bersalah pulak dengan suami kiah, jelas cikgu zakiah cuba menenangkan abang hassan. Abang tak berniat pun nak mengheret kiah untuk berlaku curang, tapi malam ni abang merayu dan mintak tolong sangat dengan kiah, benarkan lah abang menggunakan tubuh kiah untuk melegakan nafsu abang ni, kiah anggaplah orang yang menyetubuhi kiah malam ini adalah suami kiah, perbuatan nya sama je kiah, yang penting kiah bersedia menerima tusukan zakar abang kedalam burit kiah tu, lepas tu kita buat lah macam biasa sampai terkeluar air mani, rayuan abang hassan dalam menjelaskan keinginan nya. Hah, abang nak lakukan sampai keluar air mani, nak pancut dalam ke, tanya kiah sedikit tergaman. Ye lah, kalau tak pancut kat dalam dalam, nanti tak puas, lagi pun tu kan ubat awet muda, untuk kebaikan kiah juga, ujar abang hassan meneruskan godaan nya. Ingatkan tadi abang nak rasa je, bila dah masuk tu abang cabutlah balik, tak ada lah sampai nak pancut kat dalam, saya dalam kitaran subur ni abang, kalau pancut kat dalam silap-silap boleh termengandung saya nanti, ujar cikgu zakiah lagi. Ala dulu kiah juga yang cakap kan kat abang yang kiah teringin nak timang anak kecil lagi kan, biar abang tolong buntingkan kiah malam ni, kalau nak tunggu suami kiah, lambat lagi dia balik, masa tu mungkin kiah dah tak subur, peluang nak mengandung tu nipislah, ujar abang hassan lagi meneruskan godaan nya. Ye la bang bila terfikir kan nak baby lagi, rasa bersemangat lah pulak, lagi pun entah lah malam kiah rasa terangsang semacam je, baiklah abang, kiah  sedia melayan abang malam ni, ikut suka abang lah nak pancut dalam pun, mengandung pun tak pe ujar cikgu zakiah yang mula mengalah. Apabila mendapat saja lampu hijau daripada cikgu zakiah, abang hassan tak tunggu lama, terus saja dia menarik tubuh cikgu zakiah ke pangkuan nya lalu dipeluk dan diromengnya tubuh itu semahu-mahu nya. Cikgu zakiah hanya membiarkan saja dan hanya memejam mata menikmati rangsangan yang diberikan oleh abang hassan. Sedar-sedar diri nya sudah terbaring di atas katil anak nya dan abang hassan sudah pun berada di atas tubuhnya. Ketika abang hassan cuba melucutkan seluar dalam yang dipakai nya, timbul kerisauan dihati cikgu zakiah, takut berlaku persetubuhan dengan abang hassan di bilik anak nya. Lalu dengan lembut cikgu zakiah mengajak abang hassan kebilik tidurnya untuk meneruskan niat abang hassan yang mahu melakukan hubungan seks dengan diri nya malam ini. Abang hassan akur dengan permintaan cikgu zakiah itu, bagi diri nya tak kisah tempat nya dimana, asalkan cikgu zakiah sudi melayan nafsu seks nya malam ini.

Sampai saja dibilik tidur cikgu zakiah lantas beliau mengunci pintu bilik nya dan menanggalkan baju kaftan nya yang tinggal cuma coli dan selura dalam nya sahaja. Yang dua ni abang hassan buka sendiri kalau nak tengok, ujar cikgu zakiah yang melihatkan abang hassan masih terpegun merenung tubuh nya. Selepas itu cikgu zakiah berbaring di atas katil nya lalu menutup tubuhnya dengan selimut. Apa ditunggu lagi abang hassan, kapal dah sedia nak belayar ni, cuma tunggu nakhoda nya sahaja unutk mengemudikan pelayaran, ujar cikgu zakiah lagi. Hai kiah masih sempat bermadah ye, celah abang hassan yang turut sama menyelinap masuk kedalam selimut tersebut. Cikgu zakiah hanya tersenyum dengan guraun tersebut. Memandangkan abang hassan telah pun berada di atas katil nya, cikgu zakiah menanggalkan coli nya mendedahkan gunung kembar nya yang gebu, putih dan sudah mengeras itu, lalu disuakan kepada abang hassan. Bagaikan memahami keinginan cikgu zakiah, dengan rakus abang hassan terus meramas dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah hinggakan cikgu zakiah mendesis kegelian, lalu menelentangkan diri nya serta mengangkangkan kaki nya. Kedudukan tersebut memudahkan abang hassan untuk menindih tubuh cikgu zakiah manakala bibir nya ligat menjilat dan menyonyot puting tetek cikgu zakiah. Manakala jari-jemari nya pula ligat mneggosok dan menggentel-gentel faraj dan kelentik cikgu zakiah yang sudah pun basah dengan air berahi nya. Cikgu zakiah membiarkan sahaja tubuh nya dikuasai oleh abang hassan dan sememang nya dia juga menikmati rangsangan yang dimainkan oleh abang hassan. Abang hassan yang tidak lagi dapat menahan nafsu nya terus sahaja bercelapak dicelah kangkang cikgu zakiah dengan zakar nya yang terhunus tegang dan bersedia untuk ditusukkan ke dalam burit cikgu zakiah.

Perkongsian blog 31029 bacaan | 0 komen

Menjejaki

  • Pijak
  • Avatar anda akan dipaparkan di sini

Komen