Sila login

ID

Kata laluan

Pendaftaran

Topik bebas - kmpln naruto

  • puteri1

    sape paling cantik???

    puteri1 2010-Sep-28 22:41
    agak2 korang semua... sape yg paling cantik??? sakura kew ino???   

    hmm.... kami rase mesti sakura.
  • puteri1
    #2
    puteri1 2010-Sep-29 20:32
    btl gak!!!
  • crazy_naruto
    #3
    crazy_naruto 2010-Sep-30 01:51
    sakura laaa...
    diey kn heroin mestilah diey yg cntik...
    kn...kn..kn...
  • littlemaro
    #4
    littlemaro 2010-Sep-30 06:53
    dua2 x cntk....cntk g tsunade....
  • crazy_naruto
    #5
    crazy_naruto 2010-Sep-30 21:46
    littlemaro: dua2 x cntk....cntk g tsunade....
    tsunade dh tua....
  • fate_zero
    #7
    fate_zero 2010-Oct-08 21:22
    ek eh kau pun ade kat sini crazy_naruto
  • fate_zero
    #8
    fate_zero 2010-Oct-08 21:22
    (rahman_3a)95: sakura la..cpe agy
    betul tu sakura lagi cantik
  • fate_zero
    #9
    fate_zero 2010-Oct-08 21:23
    (rahman_3a)95: sakura la..cpe agy
    hhhhmmmmm betul la tu sakura la cantik
  • puteri1
    #11
    puteri1 2010-Oct-09 09:18
    hmm...
  • bolehsss
    #13
    bolehsss 2010-Oct-09 09:41
    ino kot....klo ikut sejarah ino la lagi cantek...XD
  • AYUCUTE
    #14
    AYUCUTE 2010-Oct-09 11:43
    mstilh sakura.....
  • littlemaro
    #16
    littlemaro 2010-Oct-10 00:51
    xde kot2...tsunade yg plg cntk
  • puteri1
    #17
    puteri1 2010-Oct-10 12:13
    hey korang ni..nak gdh2 plk...
  • crazy_naruto
    #18
    crazy_naruto 2010-Oct-10 17:38
    fate_zero: ek eh kau pun ade kat sini crazy_naruto
    napew??
    adew masalah??
    hehe
  • fate_zero
    #19
    fate_zero 2010-Oct-10 21:32
    x de malah la saje je
  • arief_07
    #20
    arief_07 2010-Oct-11 19:08
    haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  • fate_zero
    #21
    fate_zero 2010-Oct-11 19:11
    hai sibuk je lebih dah la balik dah magerib nie
  • arief_07
    #22
    arief_07 2010-Oct-11 19:14
    jam baru 6.52 aku belum balik lagi
  • arief_07
    #23
    arief_07 2010-Oct-11 19:15
    buuuuusuuuuuukkkkkkk
  • wafiq_zero943
    #24
    wafiq_zero943 2010-Oct-11 19:25
    hai arief hai fate_zero kamu berdua tengah buat ape?
  • puteri1
    #26
    puteri1 2010-Oct-11 20:13
    SAKURA!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • fate_zero
    #27
    fate_zero 2010-Oct-12 14:22
    wafiq_zero943: hai arief hai fate_zero kamu berdua tengah buat ape?
    hai kau pun ade kat sini wafiq
  • crazy_naruto
    #28
    crazy_naruto 2010-Oct-12 16:53
    fate_zero: x de malah la saje je
    owh...
    hehe..
 36 12
Anda bukan ahli dalam kumpulan ini, perbincangan tidak dibenarkan. Sertai sekarang.