Kana
Jika anda mengenali Kana, boleh tambah dia sebagai teman anda. Dengan ini, anda akan dapat mengetahui keadaan terkini dia.
Tambah Kana sebagai teman

  • Mini blog
  • Blog
  • Album
  • Perkongsian pautan

semua Mini blog

  • Yey////Cuti seminggu Yaho.......... (Balas)
  • Gerhana bulan.1 januari.Kalaw tak cukup gelap persekitaran memang sah hanya boleh tengok sikit sikit jew.Jadi,diharap sesiapa yg duduk sekitar Tasek Gelugor atau kepala batas mesti tutup lampu taw. (Balas)
  • Syoknyer baca cerita doktoryaiMusa.ng menyiasat mumia firaun yg kejar nabi Musa....Rasa macamnak taw lagi bnyk citer pasal mumia firaunni. (Balas)
  • Nak main boling!! Tapi biler? (2 Balas)
  • Zaman persekolahan bakal kembali.Macam mana ni. (4 Balas)

semua Perkongsian

  • berkongsi blog
    Yagog wa magog
    Kana
    Allah menceritakan kisah lelaki itu seperti firman-Nya dalam surah itu: “Mereka akan bertanya kepadamu (Muhammad) mengenai Zulkarnain. Katakanlah:
    Wau....Kalaw boleh nak taw banyak lagi!!
  • berkongsi blog
    Yagog wa magog
    Kana
    Allah menceritakan kisah lelaki itu seperti firman-Nya dalam surah itu: “Mereka akan bertanya kepadamu (Muhammad) mengenai Zulkarnain. Katakanlah:
Kana (Nama:Isha)

Ahli perak

http://www.kawanlah.com/home/?62583

309 ahli melawat anda, 114 point

Yey////Cuti seminggu Yaho..........

semua Album

Skul
Skul

1 gambar

Pembaharuan Jul-31

semua Blog

  • Jadik punyer.,

    Yeah.Hari jadik adik aku. 1 hb 1 .Mesti dier best punyer sebab harijadi die nak ni dah.Tapi sayangnyer tak dapat sambut ngan dier sebab kena balik as

    Baca kandungan|Dec-11 15:41|Tiada komen

  • Yagog wa magog

    Allah menceritakan kisah lelaki itu seperti firman-Nya dalam surah itu: “Mereka akan bertanya kepadamu (Muhammad) mengenai Zulkarnain. Katakanlah:

    Baca kandungan|Dec-09 18:06|Tiada komen

Kumpulan

10 Pesanan Papan Pesanan



  • pro_1234
    pro_1234 2010-Dec-21 14:07
    Kana: Dina.Awak.
    HAKIM
  • pro_1234
    pro_1234 2010-Dec-21 13:58
    Kana: Hai.
    NAMA APA
  • pro_1234
    pro_1234 2010-Dec-21 13:54
    ai
  • pro_1234
    pro_1234 2010-Dec-21 13:54
    ai
  • wana_97
    wana_97 2010-Dec-11 21:13
    Kana: Tu bahasa jepun.Umur 13 taun.
    owh...

>> Semua pesanan